Förberedelse för kundundersökning

Hur upplever du det gångna året med restriktioner och oroligheter? Oron har varit stor hos många och vi ville veta hur vi kunde hjälpa och underlätta för mångas oro. Därför anlitade vi supportforetaget.se för att göra en kundundersökning. Det vi specifikt ville veta var hur vi i vårt arbete kunde hjälpa gemene man att känna större trygghet och tillit till att allt kommer att bli till det bästa. Trygghet och mening är en viktig grund för att må bra och kunna känna sig nöjd och tillfreds med livet. Där vill vi hjälpa till och därför föll valet på Supportföretaget som vi själva hyser stor tilltro.

Deras arbete med kundundersökningen resulterade i utökade öppettider, fler hembesök (fortfarande utomhus med avstånd), större tillgänglighet i telefon och på mail samt inplanerade fikastunder och frågestunder. Vi ser oss också om kring möjligheten att ha vandringar tillsammans i trädgårdar, parker och i skogen.

Vi på kyrkhultsförsamling är väldigt mån om våra medlemmar och invånare. Vi vill agera som ett center när oroligheter dyker upp där många kanske går runt oroliga i dagens tider. Därför ska det bli väldigt intressant att se vad vi kan få ut av denna kundundersökning då vi vid nästa orolighet vet lite mer om hur vi ska agera.

Man lär sig hela tiden nya saker om hur man skall agera i särskilda situationer vilket gör att en sådan här kundundersökning är en investering för framtiden. Vi hoppas självklart att vi inte skall vara med om något liknande igen, men det skadar heller inte att vara förberedd.

Vi kommer löpande att presentera hur kundundersökningen går och vi är väldigt nyfikna på hur det kommer te sig. Ha en fin dag så ser vi till att leva bra och ta hand om varandra i dessa spännande tider om man säger så.

Ha en skön sommar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *